آقای عبدالحمید؛ در دفاع از فلسطین فقط راهپیمایی کنید؛ همین!-راهبرد معاصر
قالیباف در گفتگو با روزنامه فرانسوی فیگارو: از هر تصمیم مجلس، دولت و مقاومت لبنان حمایت می‌کنیم خطیب جمعه تهران: اسرائیل منتظر معجزه غزه و لبنان باشد | هشدار جدی برای تل‌آویو و شرکای آن سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان واکنش متفاوت زیباکلام به ترور یحیی السنوار توسط اسرائیل: چقدر می‌گفتند زیر تونل‌ها پنهان شده است محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست عضو کمیسیون آموزش مجلس: تعداد بازماندگان از تحصیل به‌دلیل فقر نگران‌کننده است پاسخ یوسف پزشکیان به اظهاراتی که رسایی به رئیس‌جمهور نسبت داد فرمانده نیروی دریایی ارتش به المیادین: واکنش ما شدید و شوکه کننده خواهد بود رهبر انقلاب: تکریم سرکار خانم مصطفوی کاری شایسته است | ایشان با استقامتی که از فرزندِ امام خمینی انتظار می‌رود پایبندی خود را به خط امام نشان دادند؛ یک نمونه آن تشکیل انجمن دفاع از فلسطین است فاطمه مهاجرانی: اولویت دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۴ توجه به اقشار کم‌درآمد است پزشکیان: قرار نیست به هر قیمتی به سمت توسعه حرکت کنیم شهید نیلفروشان در خانه ابدی خود آرام گرفت + فیلم مراسم تشییع شهید نیلفروشان | بدرقه فرزند ایران در آغوش مردم نصف جهان؛ راه شهدا ادامه دارد قالیباف خطاب به اهل سنت: شما جان و برادر ما هستید | خدا نگذرد از کسانیکه می‌خواهند تخم تفرقه بریزند فرمانده سپاه به اسرائیل: به هر نقطه‌ای تجاوز کنید به همان نقطه از شما حملۀ دردناکی خواهد شد؛ با دقت تصمیم بگیرید

آقای عبدالحمید؛ در دفاع از فلسطین فقط راهپیمایی کنید؛ همین!

امام جماعت مسجد مکی زاهدان به سخنرانی سید حسن نصرالله واکنش نشان داد؛ مهاجرانی نیز از لندن برای او توصیه‌ای نوشته است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 05
کد خبر: ۲۱۱۹۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، روز گذشته عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در واکنش به سخنرانی سید حسن نصرالله در روز جمعه، با وارونه‌نمایی سخنان دبیرکل حزب‌الله لبنان نوشت: "شعار دفاع از فلسطین با عمل فاصله دارد. مردم غزه و فلسطین به خداوند اعتماد و توجه کنند که بهترین فریادرس است."

 

عبدالحمید بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، در خطبه‌های نمازجمعه‌اش تلاش می‌کرد موضع حمایتی از اسرائیل داشته باشد و با بیان اینکه اسرائیل نابودشدنی نیست، از طرح دوکشوری که سالهاست به فراموشی سپرده شده، حمایت می‌کرد و از یک سال گذشته علناً رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت!

 

عطاءالله مهاجرانی فعال سیاسی ساکن لندن در واکنش به توئیت اخیر عبدالحمید علیه سید حسن نصرالله نوشت: "احسنت بر شما که دلسوز حماس و فلسطین و دشمن اسرائیل هستید و منتقد سید حسن نصرالله!

 

حزب الله لبنان تا به حال بیش از پنجاه شهید در مواجهه با ارتش اسرائیل داده‌اند. جنابعالى در زاهدان در دفاع از فلسطین مظلوم و علیه اسرائیل راهـپیمایى کنید. همین حد انتظار مى‌رود!

 

به دوستانتان هم توصیه کنید که در ریاض و کابل و ابوظبى مناسب أست، تظاهرات بسیار آرامى به نفع فلسطین برگزار شود. پرچم اسرائیل هم بیاورند! حفظت شیئا و غابت عنک اشیاء. اگر راهپیمایى و تظاهرات به نفع فلسطین هم نکردند که نخواهند کرد. لا اقل در این ایام به اسرائیل کمک نکنند."/ تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
0
0
درحالیکه سعی بر این است که در جهان اسلام وحدت بوجود آید بعضی ها مثل این آقای ساکن لندن سعی بر تفرقه در داخل کشور دارند.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار